Magnetic

 

 

 

 

 

 

 

KAPCSOLAT

Borbély Tibor

+ 36 (30) 663 6157

info@ctit.hu

CTIT Consulting Kft. 2012-ben alakult, melyet széleskörű tapasztalattal rendelkező szakértők alkotnak SAP bevezetési, fejlesztési és támogatási területekre fókuszálva.

Célunk, hogy az SAP különböző területein szerzett egyéni kompetenciákat egyesítve, egy olyan innovatív szakértői csapatot alkossunk, mely ügyfeleink igényeit a változó üzleti és technológiai körülmények között is maradéktalanul kielégíti, biztosítva a magas hozzáadott értéket.

Cégünk komplex SAP szolgáltatások bevezetésénél, fejlesztésénél és üzemeltetésénél biztosít magas szintű technikai tanácsadást SAP CRM, SAP IS-U és SAP C4C termékekre vonatkozóan, valamint egyedi fejlesztésű megoldásokat is biztosít.

A cég megalakulása óta négy új CRM bevezetésben vállalt szerepet, egy teljesen új IS-U bevezetési projektben és kettő IS-U reimplementációs projektben működött közre, tovább egy “zöldmezős” SAP C4C bevezetést valósított meg.

A fentieken túl számos kisebb projektben működött közre és biztosít SAP alkalmazás támogatást folyamatosan.

2012-ben eredményesen pályáztunk a Magyar Telekom HR ügyfélszolgálati rendszer megvalósítására (DK-Consulting Zrt alvállalkozásában). Ez a projekt az SAP CRM funkcionális implementálásán túl CTI és web szervíz alapú integrációt is magában foglalt. A HR ügyfélstolgálati rendszer alkalmazás üzemeltetését is folyamatosan biztosítjuk.

Még ebben az évben dolgozni kezdtünk az EON Magyarország SAP CRM bevezetési projektjén, valamint a GDF ISU ügyfélszolgálati projektjein is.

2013-ben a T-Systems Magyarország Zrt alvállalkozójaként pályáztunk a Deutsche Telekom nemzetközi HR ügyfélszolgálati rendszer bevezetésére.

A megvalósított SAP CRM rendszer a Deutsche Telekom - 24 különböző országban működő - leányvállalatai számára biztosít HR FrontOffice és BackOffice szolgálatatást. A hagyományos szolgálatásokon felül a rendszer fejlett email kezelési, riporting és tudásbázis funkcióval rendelkezik.

Kollégáink biztosítják a fent említett SAP rendszerek teljeskörű üzemeltetését is.

Folyamatosan jelen vagyunk a Magyar Telekom Energia üzletágának informatikai fejlesztésében, továbbá az EON Magyarország SAP ISU funkcionális projektjeiben is.

2015-2016 között az Enerjisa közmű vállalat (Törökország) szétválasztási projektjében SAP CRM tanácsadási és fejlesztési feladatokat végzünk.

2018 évtől szakértői csapatot építünk az SAP Cloud for Customer megoldások implementálására és integrációra.

2019 évben a C4C csapat valamennyi tagja sikeres certikációt szerzett C4C területen és implementáltuk a T-Systems Magyarország részére az SAP értékesítés C4C rendszert.

2019 – 2020 között a Magyar Államkincstár SAP bevezetési projektjében a CRM területen dolgoztunk.

2020-ban a FŐTÁV SAP S/4 reimplementációs projektben energetikai területen vállatunk feladatot, melynek sikeres élesüzemi átadása 2021 június 1-én megtörtént.

 

A társaságuknál felhalmozott üzleti és szakmai ismeret lehetővé teszi (folyamatosan erre is törekszünk), hogy az ügyfeleinknek teljeskörű és a magas hozzáadott értékű IT szolgáltatást nyújtsunk az üzleti igények felmérésétől a rendszer bevezetésén keresztül egészen az üzemeltetésig.